Hyundai Kona Electric z Nošovic vs. z Koreje – Slezský zelenáč
51
/
58
Prohlédnout znovu
Hyundai Kona Electric z Nošovic vs. z Koreje – Slezský zelenáč
Hyundai Kona Electric
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Funkce chytré rekuperace se zobrazuje na spodní části displeje slovem AUTO. Žádné další změny jsme na palubním štítu nezaznamenali.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zpracování jinak nezměněného interiéru zvládají ve Slezsku na podobné úrovni jako jejich korejští kolegové, i když občasné vrzání panelu dveří dokazuje, že prostor pro zlepšení se najde
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nový multimediální systém díky větší obrazovce ukáže více informací najednou. Vestavěný modem navíc znamená aktuální informace o dopravě v navigaci a další funkce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mobilní aplikace BlueLink, dostupná pro Android i Applem, kromě základního ovládání a kontroly stavu baterie také posílá na obrazovku telefonu notifi kace upozorňující na ukončení nabíjení, nezamčené dveře apod. Pomocí GPS také ukáže na mapě přesnou polohu vozidla, a navíc ukládá info o každé jízdě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr s kapacitou 332 litrů bývá často zbytečně zaházený kabely.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod jeho podlahou je místo na uložení jen jediného kabelu. Kromě toho s koncovkou pro běžnou 230V zásuvku dodává Hyundai standardně i kabel Type 2 s koncovkami Mennekes na obou stranách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Logo BlueDrive na boku každé kony neoznačuje konkrétní techniku, ale fi lozofi i Hyundaie a strategii pro elektricky poháněná vozidla
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2020)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pod dvířky na masce se ukrývají oba konektory, Mennekes a CCS Combo. Zatímco nabíjení střídavým proudem umí české auto lépe, rychlonabíjení se nezměnilo, obě zvládají výkon 77 kW, který je bohužel v Česku zatím na veřejných stanicích vzácný.
|
Svět motorů/Petr Homolka
S novými pneu Michelin Primacy 4 215/55 R17 nová kona o trochu méně protáčí kola na místě při prudkém sešlápnutí akcelerátoru. Také díky tomu jsme autu naměřili zrychlení z nuly na sto za 6,9 sekundy, ačkoliv Hyundai udává o celou sekundu více.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatický pohyb vlevo pod volant ihned po nastartování už v nové koně odpadá. Tlačítko vypnutí zvuku tady hledáme marně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric (2019)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš
Tohle se u nás naštěstí nestane: Šílená jízda BMW M4 skončila, jak musela