Hyundai láká na nejlepší ceny v historii, zdarma nabízí navigaci i Bi-LED světlomety

77/83
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
    Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Video placeholder
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Video placeholder
    Hyundai Kona: Představení malého SUV| Zdroj: Hyundai
  • Video placeholder
    Hyundai Kona Electric: oficiální prezentace| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai Kona Hybrid
    Hyundai Kona Hybrid| Zdroj: Hyundai
  • Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.
    Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.
    Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka
    Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.
    Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.
    Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.
    Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19
    Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
    Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
Ilustrační foto
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT 120
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona: Představení malého SUV
Hyundai Kona Electric: oficiální prezentace
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.
Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka
Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.
Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.
Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30