Hyundai Kona: Představení malého SUV|
Zdroj: Hyundai
Hyundai Kona Electric: oficiální prezentace|
Zdroj: Hyundai
Hyundai Kona Hybrid|
Zdroj: Hyundai
Hyundai Kona Hybrid|
Zdroj: Hyundai
Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš