BMW řady 7 E32 se vyrábělo v letech 1986 až 1994 a využívalo asi nejpokrokovější kyvadlovou úhlovou nápravu|
Zdroj: Archiv autora
Opel Omega dostal kyvadlovou úhlovou zadní nápravu i ve druhé generaci (Omega B). Na snímku ale zavěšení původního áčka.|
Zdroj: Archiv autora
BMW E32 a E34: Detail pokročilé kyvadlové úhlové zadní nápravy. Klíčovým zlepšením je krátké táhlo (pozice 6), omezující rozbíhavost kola při ubrání plynu.|
Zdroj: Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava|
Zdroj: Archiv autora
Zavěšení zadních kol Porsche 944 mělo trojúhelníková ramena z hliníkové slitiny. Odpružení zajišťovaly dvě příčné torzní tyče.|
Zdroj: Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava|
Zdroj: Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava|
Zdroj: Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava|
Zdroj: Archiv autora
Zavěšení Opelu Omega A: Původní omega vyjela v roce 1986 a nabídla velmi pokrokový podvozek DSA. Kyvadlová úhlová zadní náprava využívala prostorově úsporné vinuté pružiny soudečkového tvaru znamá jako miniblock|
Zdroj: Archiv autora
Kyvadlová úhlová zadní náprava|
Zdroj: Archiv autora