Ideální řešení zadní nápravy! Rozhoduje však tuhost uložení, úhel osy kývání a přídavné táhlo

5/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW řady 7 E32 se vyrábělo v letech 1986 až 1994 a využívalo asi nejpokrokovější kyvadlovou úhlovou nápravu
    BMW řady 7 E32 se vyrábělo v letech 1986 až 1994 a využívalo asi nejpokrokovější kyvadlovou úhlovou nápravu| Zdroj: Archiv autora
  • Opel Omega dostal kyvadlovou úhlovou zadní nápravu i ve druhé generaci (Omega B). Na snímku ale zavěšení původního áčka.
    Opel Omega dostal kyvadlovou úhlovou zadní nápravu i ve druhé generaci (Omega B). Na snímku ale zavěšení původního áčka.| Zdroj: Archiv autora
  • BMW E32 a E34: Detail pokročilé kyvadlové úhlové zadní nápravy. Klíčovým zlepšením je krátké táhlo (pozice 6), omezující rozbíhavost kola při ubrání plynu.
    BMW E32 a E34: Detail pokročilé kyvadlové úhlové zadní nápravy. Klíčovým zlepšením je krátké táhlo (pozice 6), omezující rozbíhavost kola při ubrání plynu.| Zdroj: Archiv autora
  • Kyvadlová úhlová zadní náprava
    Kyvadlová úhlová zadní náprava| Zdroj: Archiv autora
  • Zavěšení zadních kol Porsche 944 mělo trojúhelníková ramena z hliníkové slitiny. Odpružení zajišťovaly dvě příčné torzní tyče.
    Zavěšení zadních kol Porsche 944 mělo trojúhelníková ramena z hliníkové slitiny. Odpružení zajišťovaly dvě příčné torzní tyče.| Zdroj: Archiv autora
  • Kyvadlová úhlová zadní náprava
    Kyvadlová úhlová zadní náprava| Zdroj: Archiv autora
  • Kyvadlová úhlová zadní náprava
    Kyvadlová úhlová zadní náprava| Zdroj: Archiv autora
  • Kyvadlová úhlová zadní náprava
    Kyvadlová úhlová zadní náprava| Zdroj: Archiv autora
  • Zavěšení Opelu Omega A: Původní omega vyjela v roce 1986 a nabídla velmi pokrokový podvozek DSA. Kyvadlová úhlová zadní náprava využívala prostorově úsporné vinuté pružiny soudečkového tvaru znamá jako miniblock
    Zavěšení Opelu Omega A: Původní omega vyjela v roce 1986 a nabídla velmi pokrokový podvozek DSA. Kyvadlová úhlová zadní náprava využívala prostorově úsporné vinuté pružiny soudečkového tvaru znamá jako miniblock| Zdroj: Archiv autora
  • Kyvadlová úhlová zadní náprava
    Kyvadlová úhlová zadní náprava| Zdroj: Archiv autora
BMW řady 7 E32 se vyrábělo v letech 1986 až 1994 a využívalo asi nejpokrokovější kyvadlovou úhlovou nápravu
Opel Omega dostal kyvadlovou úhlovou zadní nápravu i ve druhé generaci (Omega B). Na snímku ale zavěšení původního áčka.
BMW E32 a E34: Detail pokročilé kyvadlové úhlové zadní nápravy. Klíčovým zlepšením je krátké táhlo (pozice 6), omezující rozbíhavost kola při ubrání plynu.
Kyvadlová úhlová zadní náprava
Zavěšení zadních kol Porsche 944 mělo trojúhelníková ramena z hliníkové slitiny. Odpružení zajišťovaly dvě příčné torzní tyče.
Kyvadlová úhlová zadní náprava
Kyvadlová úhlová zadní náprava
Kyvadlová úhlová zadní náprava
Zavěšení Opelu Omega A: Původní omega vyjela v roce 1986 a nabídla velmi pokrokový podvozek DSA. Kyvadlová úhlová zadní náprava využívala prostorově úsporné vinuté pružiny soudečkového tvaru znamá jako miniblock
Kyvadlová úhlová zadní náprava