Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400 – Drsný Francouz, či zženštilý Slovák?

48/155
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Interiér ineosu je velmi stylový. Chybí mu přístrojový štít a podobně jako v tesle se musíme dívat na centrální displej. To je však to jediné, co si z moderních trendů bere, zbytek, zasypaný tlačítky a spínači, naopak působí jako v letadle.
    Interiér ineosu je velmi stylový. Chybí mu přístrojový štít a podobně jako v tesle se musíme dívat na centrální displej. To je však to jediné, co si z moderních trendů bere, zbytek, zasypaný tlačítky a spínači, naopak působí jako v letadle.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Interiér ineosu je velmi stylový. Chybí mu přístrojový štít a podobně jako v tesle se musíme dívat na centrální displej. To je však to jediné, co si z moderních trendů bere, zbytek, zasypaný tlačítky a spínači, naopak působí jako v letadle.
    Interiér ineosu je velmi stylový. Chybí mu přístrojový štít a podobně jako v tesle se musíme dívat na centrální displej. To je však to jediné, co si z moderních trendů bere, zbytek, zasypaný tlačítky a spínači, naopak působí jako v letadle.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V levé části displeje ineosu je vždy rychlost, otáčkoměr a pár dalších důležitých funkcí. V pravé se dělá nastavení vozu a zobrazuje se tam i zrcadlení mobilu a další funkce. Software je rychlý, jen místy ne zrovna uživatelsky přívětivý.
    V levé části displeje ineosu je vždy rychlost, otáčkoměr a pár dalších důležitých funkcí. V pravé se dělá nastavení vozu a zobrazuje se tam i zrcadlení mobilu a další funkce. Software je rychlý, jen místy ne zrovna uživatelsky přívětivý.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Stísněný interiér starého defenderu je minulostí i u jeho pravověrného nástupce. V grenadieru nebude mít nikdo problém, i když nepoměr mezi velikostí karoserie a vnitřku tu stále trochu je.
    Stísněný interiér starého defenderu je minulostí i u jeho pravověrného nástupce. V grenadieru nebude mít nikdo problém, i když nepoměr mezi velikostí karoserie a vnitřku tu stále trochu je.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Stísněný interiér starého defenderu je minulostí i u jeho pravověrného nástupce. V grenadieru nebude mít nikdo problém, i když nepoměr mezi velikostí karoserie a vnitřku tu stále trochu je.
    Stísněný interiér starého defenderu je minulostí i u jeho pravověrného nástupce. V grenadieru nebude mít nikdo problém, i když nepoměr mezi velikostí karoserie a vnitřku tu stále trochu je.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Opravdovým domovem ineosu je terén a je v něm k nezastavení.
    Opravdovým domovem ineosu je terén a je v něm k nezastavení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Musíme při tom hodně točit volantem, karoserie se naklání a auto působí, že se mu do odbočení moc nechce, nakonec to ale přece udělá. Výhybný manévr se dá zvládnout do asi 60 km/h, poté prostě zválcuje kužely bez toho, že by to posádka pocítila.
    Musíme při tom hodně točit volantem, karoserie se naklání a auto působí, že se mu do odbočení moc nechce, nakonec to ale přece udělá. Výhybný manévr se dá zvládnout do asi 60 km/h, poté prostě zválcuje kužely bez toho, že by to posádka pocítila.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: BFGoodrich All-Terrain A/T K02 265/70 R17
    Pneumatiky v testu: BFGoodrich All-Terrain A/T K02 265/70 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední nájezdový úhel je 35,5°, zadní 36,1° a přechodový 28,2°. Brodit dokáže 80 cm vody a světlá výška je 264 mm.
    Přední nájezdový úhel je 35,5°, zadní 36,1° a přechodový 28,2°. Brodit dokáže 80 cm vody a světlá výška je 264 mm.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos udává, že kufr má za druhou řadou sedaček objem 1152 litrů, po sklopení se zvětší na 2035 litrů. Dokáže tedy být takovou terénní dodávkou, navíc může mít různé úchyty a háčky pro náklad.
    Ineos udává, že kufr má za druhou řadou sedaček objem 1152 litrů, po sklopení se zvětší na 2035 litrů. Dokáže tedy být takovou terénní dodávkou, navíc může mít různé úchyty a háčky pro náklad.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos spoléhá na dva řadové šestiválce, které mu dodává BMW. Oba jsou ve srovnání s bavorskými vozy odlišně naladěné, větší důraz je zde kladen na točivý moment a jeho dostupnost od nižších otáček.
    Ineos spoléhá na dva řadové šestiválce, které mu dodává BMW. Oba jsou ve srovnání s bavorskými vozy odlišně naladěné, větší důraz je zde kladen na točivý moment a jeho dostupnost od nižších otáček.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ve výbavě Trailmaster má ineos standardně tyto terénní gumy BF Goodrich. Překvapivě dobře fungují na silnici, auto nepůsobí nestabilně a není potřeba častěji korigovat směr. Horší je to s brzdnou dráhou, která se nám při měření zastavila na 51,5 metru.
    Ve výbavě Trailmaster má ineos standardně tyto terénní gumy BF Goodrich. Překvapivě dobře fungují na silnici, auto nepůsobí nestabilně a není potřeba častěji korigovat směr. Horší je to s brzdnou dráhou, která se nám při měření zastavila na 51,5 metru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ineos Grenadier 3.0 Turbo
    Ineos Grenadier 3.0 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dva veliké displeje jsou v land roveru od základu a mají moderní grafiku a rychlý software.
    Dva veliké displeje jsou v land roveru od základu a mají moderní grafiku a rychlý software.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V defenderu to vypadá jako v luxusním autě, obzvláště v této barevné kombinaci. Příjemné materiály, spousta čalounění, rozsáhlé možnosti individualizace.
    V defenderu to vypadá jako v luxusním autě, obzvláště v této barevné kombinaci. Příjemné materiály, spousta čalounění, rozsáhlé možnosti individualizace.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Líbí se nám panel s tlačítky a ovladači klimatizace a jízdních funkcí vedle řadičky. Stejné voliče klimatizace mají i pasažéři vzadu.
    Líbí se nám panel s tlačítky a ovladači klimatizace a jízdních funkcí vedle řadičky. Stejné voliče klimatizace mají i pasažéři vzadu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Velmi snadno se vypínají asistenty, zmáčknutím jednoho tlačítka lze přepínat mezi několika profi ly bezpečnosti.
    Velmi snadno se vypínají asistenty, zmáčknutím jednoho tlačítka lze přepínat mezi několika profi ly bezpečnosti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Defender poslouží jako plnohodnotný rodinný vůz se spoustou místa pro posádku i její zavazadla. Navíc je už v základu dobře vybavený a ve vyšších výbavách může mít téměř vše.
    Defender poslouží jako plnohodnotný rodinný vůz se spoustou místa pro posádku i její zavazadla. Navíc je už v základu dobře vybavený a ve vyšších výbavách může mít téměř vše.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Defender poslouží jako plnohodnotný rodinný vůz se spoustou místa pro posádku i její zavazadla. Navíc je už v základu dobře vybavený a ve vyšších výbavách může mít téměř vše.
    Defender poslouží jako plnohodnotný rodinný vůz se spoustou místa pro posádku i její zavazadla. Navíc je už v základu dobře vybavený a ve vyšších výbavách může mít téměř vše.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ačkoliv už na to příliš nevypadá, i tento fešák byl stavěn tak, ať projede úplně vše.
    Ačkoliv už na to příliš nevypadá, i tento fešák byl stavěn tak, ať projede úplně vše.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Defender je mezi kužely hbitější a nemusíme tolik ručkovat, i on má ale silné sklony k nedotáčivosti. V rychlostech nad 60 km/h už jsme také několikrát kužely vzali s sebou. Stejně jako u ineosu, i zde se silně snaží zasahovat elektronická stabilizace, což nám ale moc nevyhovovalo.
    Defender je mezi kužely hbitější a nemusíme tolik ručkovat, i on má ale silné sklony k nedotáčivosti. V rychlostech nad 60 km/h už jsme také několikrát kužely vzali s sebou. Stejně jako u ineosu, i zde se silně snaží zasahovat elektronická stabilizace, což nám ale moc nevyhovovalo.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Pirelli Scorpion Zero All Season 255/60 R20
    Pneumatiky v testu: Pirelli Scorpion Zero All Season 255/60 R20| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přední nájezdový úhel je v nejvyšší poloze podvozku 37,5°, zadní 40,0°a přechodový 27,8°, proti ineosu se tedy rozhodně nenechá zahanbit. V brodivosti je ještě o kus lepší, zvládne až 90 cm. Rozsah světlé výšky je 218 až 290 mm.
    Přední nájezdový úhel je v nejvyšší poloze podvozku 37,5°, zadní 40,0°a přechodový 27,8°, proti ineosu se tedy rozhodně nenechá zahanbit. V brodivosti je ještě o kus lepší, zvládne až 90 cm. Rozsah světlé výšky je 218 až 290 mm.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Objem kufru defenderu je dle tabulek podstatně menších 786 litrů, což naživo zdaleka tak nepůsobí. Po sklopení sedaček se zvětší na 1875 litrů.
    Objem kufru defenderu je dle tabulek podstatně menších 786 litrů, což naživo zdaleka tak nepůsobí. Po sklopení sedaček se zvětší na 1875 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V roce 2020 se nový defender uvedl na trh se čtyřválcovými motory, což mu dlouho nevydrželo a velmi brzy přešel na šestiválce, dnes už nic menšího ani mít nemůže. Benzinové motorizace jsou dvě, testovaný šestiválec s mild-hybridem nebo výkonný osmiválec, na benzin jezdí i plug-in hybridní verze s šestiválcem.
    V roce 2020 se nový defender uvedl na trh se čtyřválcovými motory, což mu dlouho nevydrželo a velmi brzy přešel na šestiválce, dnes už nic menšího ani mít nemůže. Benzinové motorizace jsou dvě, testovaný šestiválec s mild-hybridem nebo výkonný osmiválec, na benzin jezdí i plug-in hybridní verze s šestiválcem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Defender využívá standardní celoroční gumy Pirelli, které si ale poradí velmi dobře i v terénu. Překvapilo nás, jak ochotně propluly bahnem. Ani on se při měření brzd nedostal pod 40 metrů, na displeji nám svítilo nejméně 41,9 metru.
    Defender využívá standardní celoroční gumy Pirelli, které si ale poradí velmi dobře i v terénu. Překvapilo nás, jak ochotně propluly bahnem. Ani on se při měření brzd nedostal pod 40 metrů, na displeji nám svítilo nejméně 41,9 metru.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Land Rover Defender 110 P400
    Land Rover Defender 110 P400| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Ineos Grenadier 3.0 Turbo vs. Land Rover Defender 110 P400
Interiér ineosu je velmi stylový. Chybí mu přístrojový štít a podobně jako v tesle se musíme dívat na centrální displej. To je však to jediné, co si z moderních trendů bere, zbytek, zasypaný tlačítky a spínači, naopak působí jako v letadle.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Interiér ineosu je velmi stylový. Chybí mu přístrojový štít a podobně jako v tesle se musíme dívat na centrální displej. To je však to jediné, co si z moderních trendů bere, zbytek, zasypaný tlačítky a spínači, naopak působí jako v letadle.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
V levé části displeje ineosu je vždy rychlost, otáčkoměr a pár dalších důležitých funkcí. V pravé se dělá nastavení vozu a zobrazuje se tam i zrcadlení mobilu a další funkce. Software je rychlý, jen místy ne zrovna uživatelsky přívětivý.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Stísněný interiér starého defenderu je minulostí i u jeho pravověrného nástupce. V grenadieru nebude mít nikdo problém, i když nepoměr mezi velikostí karoserie a vnitřku tu stále trochu je.
Stísněný interiér starého defenderu je minulostí i u jeho pravověrného nástupce. V grenadieru nebude mít nikdo problém, i když nepoměr mezi velikostí karoserie a vnitřku tu stále trochu je.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Opravdovým domovem ineosu je terén a je v něm k nezastavení.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Musíme při tom hodně točit volantem, karoserie se naklání a auto působí, že se mu do odbočení moc nechce, nakonec to ale přece udělá. Výhybný manévr se dá zvládnout do asi 60 km/h, poté prostě zválcuje kužely bez toho, že by to posádka pocítila.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Pneumatiky v testu: BFGoodrich All-Terrain A/T K02 265/70 R17
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Přední nájezdový úhel je 35,5°, zadní 36,1° a přechodový 28,2°. Brodit dokáže 80 cm vody a světlá výška je 264 mm.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos udává, že kufr má za druhou řadou sedaček objem 1152 litrů, po sklopení se zvětší na 2035 litrů. Dokáže tedy být takovou terénní dodávkou, navíc může mít různé úchyty a háčky pro náklad.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos spoléhá na dva řadové šestiválce, které mu dodává BMW. Oba jsou ve srovnání s bavorskými vozy odlišně naladěné, větší důraz je zde kladen na točivý moment a jeho dostupnost od nižších otáček.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ve výbavě Trailmaster má ineos standardně tyto terénní gumy BF Goodrich. Překvapivě dobře fungují na silnici, auto nepůsobí nestabilně a není potřeba častěji korigovat směr. Horší je to s brzdnou dráhou, která se nám při měření zastavila na 51,5 metru.
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Ineos Grenadier 3.0 Turbo
Dva veliké displeje jsou v land roveru od základu a mají moderní grafiku a rychlý software.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
V defenderu to vypadá jako v luxusním autě, obzvláště v této barevné kombinaci. Příjemné materiály, spousta čalounění, rozsáhlé možnosti individualizace.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Líbí se nám panel s tlačítky a ovladači klimatizace a jízdních funkcí vedle řadičky. Stejné voliče klimatizace mají i pasažéři vzadu.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Velmi snadno se vypínají asistenty, zmáčknutím jednoho tlačítka lze přepínat mezi několika profi ly bezpečnosti.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Defender poslouží jako plnohodnotný rodinný vůz se spoustou místa pro posádku i její zavazadla. Navíc je už v základu dobře vybavený a ve vyšších výbavách může mít téměř vše.
Defender poslouží jako plnohodnotný rodinný vůz se spoustou místa pro posádku i její zavazadla. Navíc je už v základu dobře vybavený a ve vyšších výbavách může mít téměř vše.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Ačkoliv už na to příliš nevypadá, i tento fešák byl stavěn tak, ať projede úplně vše.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Defender je mezi kužely hbitější a nemusíme tolik ručkovat, i on má ale silné sklony k nedotáčivosti. V rychlostech nad 60 km/h už jsme také několikrát kužely vzali s sebou. Stejně jako u ineosu, i zde se silně snaží zasahovat elektronická stabilizace, což nám ale moc nevyhovovalo.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Pneumatiky v testu: Pirelli Scorpion Zero All Season 255/60 R20
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Přední nájezdový úhel je v nejvyšší poloze podvozku 37,5°, zadní 40,0°a přechodový 27,8°, proti ineosu se tedy rozhodně nenechá zahanbit. V brodivosti je ještě o kus lepší, zvládne až 90 cm. Rozsah světlé výšky je 218 až 290 mm.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Objem kufru defenderu je dle tabulek podstatně menších 786 litrů, což naživo zdaleka tak nepůsobí. Po sklopení sedaček se zvětší na 1875 litrů.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
V roce 2020 se nový defender uvedl na trh se čtyřválcovými motory, což mu dlouho nevydrželo a velmi brzy přešel na šestiválce, dnes už nic menšího ani mít nemůže. Benzinové motorizace jsou dvě, testovaný šestiválec s mild-hybridem nebo výkonný osmiválec, na benzin jezdí i plug-in hybridní verze s šestiválcem.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Defender využívá standardní celoroční gumy Pirelli, které si ale poradí velmi dobře i v terénu. Překvapilo nás, jak ochotně propluly bahnem. Ani on se při měření brzd nedostal pod 40 metrů, na displeji nám svítilo nejméně 41,9 metru.
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400
Land Rover Defender 110 P400