Iveco CNG/LNG: Levný provoz

1/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Iveco CNG/LNG: Levný provoz
    Iveco CNG/LNG: Levný provoz| Zdroj: acz
  • Iveco
    Iveco| Zdroj: acz
  • Daily CNG nabízí nejen ekonomický, ale také ekologický provoz
    Daily CNG nabízí nejen ekonomický, ale také ekologický provoz| Zdroj: acz
  • Stralis LNG s 230 kg zemního plynu disponuje krásným dojezdem 800 km
    Stralis LNG s 230 kg zemního plynu disponuje krásným dojezdem 800 km| Zdroj: acz
  • Motor Cursor 8 CNG vykazuje velmi nízkou hlučnost a hodí se dobře i k nočnímu svozu odpadu
    Motor Cursor 8 CNG vykazuje velmi nízkou hlučnost a hodí se dobře i k nočnímu svozu odpadu| Zdroj: acz
  • Třílitrový zážehový motor EF1C používá pro CNG vhodný vysoký kompresní poměr
    Třílitrový zážehový motor EF1C používá pro CNG vhodný vysoký kompresní poměr| Zdroj: acz
  • Nádrže na CNG i benzin se do podvozku modelu Daily vejdou snadno a vůbec nenarušují prostor pro jakoukoli nástavbu
    Nádrže na CNG i benzin se do podvozku modelu Daily vejdou snadno a vůbec nenarušují prostor pro jakoukoli nástavbu| Zdroj: acz
  • Nádrže CNG se nacházejí i na pravé straně podvozku. Jsou vyráběné na tlak 5 MPa, což znamená 2,5násobek provozního tlaku
    Nádrže CNG se nacházejí i na pravé straně podvozku. Jsou vyráběné na tlak 5 MPa, což znamená 2,5násobek provozního tlaku| Zdroj: acz
  • Čtyři sedmdesátilitrové CNG nádrže Stralisu slouží k postupnému odpouštění zkapalněného zemního plynu, aby nádrže LNG zůstaly při teplotě -130 °C
    Čtyři sedmdesátilitrové CNG nádrže Stralisu slouží k postupnému odpouštění zkapalněného zemního plynu, aby nádrže LNG zůstaly při teplotě -130 °C| Zdroj: acz
Iveco CNG/LNG: Levný provoz
Iveco
Daily CNG nabízí nejen ekonomický, ale také ekologický provoz
Stralis LNG s 230 kg zemního plynu disponuje krásným dojezdem 800 km
Motor Cursor 8 CNG vykazuje velmi nízkou hlučnost a hodí se dobře i k nočnímu svozu odpadu
Třílitrový zážehový motor EF1C používá pro CNG vhodný vysoký kompresní poměr
Nádrže na CNG i benzin se do podvozku modelu Daily vejdou snadno a vůbec nenarušují prostor pro jakoukoli nástavbu
Nádrže CNG se nacházejí i na pravé straně podvozku. Jsou vyráběné na tlak 5 MPa, což znamená 2,5násobek provozního tlaku
Čtyři sedmdesátilitrové CNG nádrže Stralisu slouží k postupnému odpouštění zkapalněného zemního plynu, aby nádrže LNG zůstaly při teplotě -130 °C