Iveco Daily Blue Power: Do města i v budoucnosti

3/9
Zavřít
  • Iveco Daily Blue Power: Do města i v budoucnosti
    Iveco Daily Blue Power: Do města i v budoucnosti| Zdroj: acz
  • Modrý odstín v interiéru i šití případného koženého čalounění volantu koresponduje s modrým pruhem táhnoucím se přes masku chladiče až k předním dveřím
    Modrý odstín v interiéru i šití případného koženého čalounění volantu koresponduje s modrým pruhem táhnoucím se přes masku chladiče až k předním dveřím| Zdroj: acz
  • Řada Blue Power najde uplatnění v nejrůznějších podmínkách
    Řada Blue Power najde uplatnění v nejrůznějších podmínkách| Zdroj: acz
  • Iveco Daily Blue Powe
    Iveco Daily Blue Powe| Zdroj: acz
  • Iveco Daily Blue Powe
    Iveco Daily Blue Powe| Zdroj: acz
  • Iveco Daily Blue Powe
    Iveco Daily Blue Powe| Zdroj: acz
  • Udržitelný vývoj dopravy s technologií Blue Power směřuje i do těžkých variant řady Daily
    Udržitelný vývoj dopravy s technologií Blue Power směřuje i do těžkých variant řady Daily| Zdroj: acz
  • Furgon s celkovou hmotností 3,5 tuny a pohonem na CNG tvoří provozně nejekonomičtější variantu
    Furgon s celkovou hmotností 3,5 tuny a pohonem na CNG tvoří provozně nejekonomičtější variantu| Zdroj: acz
  • Iveco Daily Blue Powe
    Iveco Daily Blue Powe| Zdroj: acz
Iveco Daily Blue Power: Do města i v budoucnosti
Modrý odstín v interiéru i šití případného koženého čalounění volantu koresponduje s modrým pruhem táhnoucím se přes masku chladiče až k předním dveřím
Řada Blue Power najde uplatnění v nejrůznějších podmínkách
Iveco Daily Blue Powe
Iveco Daily Blue Powe
Iveco Daily Blue Powe
Udržitelný vývoj dopravy s technologií Blue Power směřuje i do těžkých variant řady Daily
Furgon s celkovou hmotností 3,5 tuny a pohonem na CNG tvoří provozně nejekonomičtější variantu
Iveco Daily Blue Powe