Jak hackeři útočí na auta? Auto on-line? Žně pro útočníky!

12/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Svět motorů
  • Kvantifikovat počet útoků bývá složité, neboť je spousta automobilek nepřizná
    Kvantifikovat počet útoků bývá složité, neboť je spousta automobilek nepřizná| Zdroj: Svět motorů
  • Zábavní systémy představují jeden z prvních terčů hackerů
    Zábavní systémy představují jeden z prvních terčů hackerů| Zdroj: Svět motorů
  • V podstatě všechna auta, která dnes opustí výrobní linku, obsahují integrované obvody, které řídí různé funkce. „Mezi kritické funkce patří například brzdy či airbagy. Tam všude může hacker zaútočit,“ říká odborník na car hacking Michal Merta.
    V podstatě všechna auta, která dnes opustí výrobní linku, obsahují integrované obvody, které řídí různé funkce. „Mezi kritické funkce patří například brzdy či airbagy. Tam všude může hacker zaútočit,“ říká odborník na car hacking Michal Merta.| Zdroj: Svět motorů
  • Hackerské útoky na auta podle expertů v budoucnu dále porostou
    Hackerské útoky na auta podle expertů v budoucnu dále porostou| Zdroj: Svět motorů
  • Evropa podle odborníků citelně zaspává v tvorbě simulací, co by daný hacker udělal
    Evropa podle odborníků citelně zaspává v tvorbě simulací, co by daný hacker udělal| Zdroj: Svět motorů
  • „Vůz rozebereme de facto do šroubku a testujeme jeho zabezpečení,“ uvádí Merta
    „Vůz rozebereme de facto do šroubku a testujeme jeho zabezpečení,“ uvádí Merta| Zdroj: Svět motorů
  • „Najímají si nás automobilky, abychom na jejich prototypech testovali slabá místa a pomohli jim s odstraněním potíží,“ poznamenává Michal Merta
    „Najímají si nás automobilky, abychom na jejich prototypech testovali slabá místa a pomohli jim s odstraněním potíží,“ poznamenává Michal Merta| Zdroj: Svět motorů
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Solitea
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: Solitea
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: iStock
Ilustrační foto
Kvantifikovat počet útoků bývá složité, neboť je spousta automobilek nepřizná
Zábavní systémy představují jeden z prvních terčů hackerů
V podstatě všechna auta, která dnes opustí výrobní linku, obsahují integrované obvody, které řídí různé funkce. „Mezi kritické funkce patří například brzdy či airbagy. Tam všude může hacker zaútočit,“ říká odborník na car hacking Michal Merta.
Hackerské útoky na auta podle expertů v budoucnu dále porostou
Evropa podle odborníků citelně zaspává v tvorbě simulací, co by daný hacker udělal
„Vůz rozebereme de facto do šroubku a testujeme jeho zabezpečení,“ uvádí Merta
„Najímají si nás automobilky, abychom na jejich prototypech testovali slabá místa a pomohli jim s odstraněním potíží,“ poznamenává Michal Merta
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Ilustrační foto