Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Pavlus doporučuje před rozborkou nastříkat spoje uvolňovačem nebo olejem, stačí obyčejné „wédéčko“.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nepostupujte zbrkle, ale rovnou roztřiďte, co se dá zase použít. Ze sedla je to spodní plech, který se musí opravit, opískovat, a navrch přijde práškový lak.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Ráfky možná vypadají bídně, ale použije se jen buben a zbytek zahodí.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Víčko nevyhazujte, dá se ještě rozleštit a znovu opatřit chromem.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Stará 634 ještě neměla plastové krabičky na řídítkách, ale kovové přepínače jako kývačka. To vše se znovu použije.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud nejsou přišroubované bočnice nádrže příliš pomačkané, půjdou renovovat.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
I kdyby orezlý stroj neměl výrobní štítek v azbuce, lze podle jeho stavu usoudit, kde celé roky sloužil do roztrhání. Naštěstí je kompletní.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek