Jak na renovaci motorky: Poradíme, jak vysvobodit krásu ze šrotu! (1. díl)
1
/
26
Prohlédnout znovu
Jak na renovaci motorky: Poradíme, jak vysvobodit krásu ze šrotu! (1. díl)
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Pavlus doporučuje před rozborkou nastříkat spoje uvolňovačem nebo olejem, stačí obyčejné „wédéčko“.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nepostupujte zbrkle, ale rovnou roztřiďte, co se dá zase použít. Ze sedla je to spodní plech, který se musí opravit, opískovat, a navrch přijde práškový lak.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ráfky možná vypadají bídně, ale použije se jen buben a zbytek zahodí.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Víčko nevyhazujte, dá se ještě rozleštit a znovu opatřit chromem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stará 634 ještě neměla plastové krabičky na řídítkách, ale kovové přepínače jako kývačka. To vše se znovu použije.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pokud nejsou přišroubované bočnice nádrže příliš pomačkané, půjdou renovovat.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
I kdyby orezlý stroj neměl výrobní štítek v azbuce, lze podle jeho stavu usoudit, kde celé roky sloužil do roztrhání. Naštěstí je kompletní.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz