Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?|
Zdroj: acz
Na rekonstrukci dálnic se dnes používají nejmodernější technologie. Zbytečné miliony navíc však stojí nedotažená příprava staveb.|
Zdroj: acz
Nejčerstvějším pomníkem chybné výstavby je Prackovická estakáda na D8|
Zdroj: acz
Na špatném stavu D1 mají svůj podíl nejen odbyté práce na vrstvách vozovky ze 70. let, ale i příliš dlouhé čekání na důkladnou rekonstrukci|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Památník nultého kilometru dálnice|
Zdroj: acz
Odborná diskuse ve Světě motorů. Zleva stavbyvedoucí Michael Zeithammer, stavbyvedoucí Jiří Vaníček i mistr Josef Eger, kteří byli u budování dálnice D1 v 70. a 80. letech.|
Zdroj: acz
Zbytky nedostavěné dálnice najdete u brněnské přehrady a kousek od nedalekých Ostopovic|
Zdroj: acz