Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?

5/14
Zavřít
  • Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?
    Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?| Zdroj: acz
  • Na rekonstrukci dálnic se dnes používají nejmodernější technologie. Zbytečné miliony navíc však stojí nedotažená příprava staveb.
    Na rekonstrukci dálnic se dnes používají nejmodernější technologie. Zbytečné miliony navíc však stojí nedotažená příprava staveb.| Zdroj: acz
  • Nejčerstvějším pomníkem chybné výstavby je Prackovická estakáda na D8
    Nejčerstvějším pomníkem chybné výstavby je Prackovická estakáda na D8| Zdroj: acz
  • Na špatném stavu D1 mají svůj podíl nejen odbyté práce na vrstvách vozovky ze 70. let, ale i příliš dlouhé čekání na důkladnou rekonstrukci
    Na špatném stavu D1 mají svůj podíl nejen odbyté práce na vrstvách vozovky ze 70. let, ale i příliš dlouhé čekání na důkladnou rekonstrukci| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Památník nultého kilometru dálnice
    Památník nultého kilometru dálnice| Zdroj: acz
  • Odborná diskuse ve Světě motorů. Zleva stavbyvedoucí Michael Zeithammer, stavbyvedoucí Jiří Vaníček i mistr Josef Eger, kteří byli u budování dálnice D1 v 70. a 80. letech.
    Odborná diskuse ve Světě motorů. Zleva stavbyvedoucí Michael Zeithammer, stavbyvedoucí Jiří Vaníček i mistr Josef Eger, kteří byli u budování dálnice D1 v 70. a 80. letech.| Zdroj: acz
  • Zbytky nedostavěné dálnice najdete u brněnské přehrady a kousek od nedalekých Ostopovic
    Zbytky nedostavěné dálnice najdete u brněnské přehrady a kousek od nedalekých Ostopovic| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Dvojitý most
    Dvojitý most| Zdroj: acz
  • Zbytečný most na Palmovce
    Zbytečný most na Palmovce| Zdroj: acz
  • Firma nakonec most zbořila
    Firma nakonec most zbořila| Zdroj: acz
Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?
Na rekonstrukci dálnic se dnes používají nejmodernější technologie. Zbytečné miliony navíc však stojí nedotažená příprava staveb.
Nejčerstvějším pomníkem chybné výstavby je Prackovická estakáda na D8
Na špatném stavu D1 mají svůj podíl nejen odbyté práce na vrstvách vozovky ze 70. let, ale i příliš dlouhé čekání na důkladnou rekonstrukci
Abarth
Abarth
Abarth
Památník nultého kilometru dálnice
Odborná diskuse ve Světě motorů. Zleva stavbyvedoucí Michael Zeithammer, stavbyvedoucí Jiří Vaníček i mistr Josef Eger, kteří byli u budování dálnice D1 v 70. a 80. letech.
Zbytky nedostavěné dálnice najdete u brněnské přehrady a kousek od nedalekých Ostopovic
Abarth
Dvojitý most
Zbytečný most na Palmovce
Firma nakonec most zbořila