Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?
6
/
14
Prohlédnout znovu
Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?
Jak se kdysi stavěly dálnice: Proč ty současné tolik nevydrží?
|
acz
Na rekonstrukci dálnic se dnes používají nejmodernější technologie. Zbytečné miliony navíc však stojí nedotažená příprava staveb.
|
acz
Nejčerstvějším pomníkem chybné výstavby je Prackovická estakáda na D8
|
acz
Na špatném stavu D1 mají svůj podíl nejen odbyté práce na vrstvách vozovky ze 70. let, ale i příliš dlouhé čekání na důkladnou rekonstrukci
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Památník nultého kilometru dálnice
|
acz
Odborná diskuse ve Světě motorů. Zleva stavbyvedoucí Michael Zeithammer, stavbyvedoucí Jiří Vaníček i mistr Josef Eger, kteří byli u budování dálnice D1 v 70. a 80. letech.
|
acz
Zbytky nedostavěné dálnice najdete u brněnské přehrady a kousek od nedalekých Ostopovic
|
acz
Abarth
|
acz
Dvojitý most
|
acz
Zbytečný most na Palmovce
|
acz
Firma nakonec most zbořila
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava