Jak se vyvíjely hodnoty aerodynamického odporu? Vzduch řezali už průkopníci ve čtyřicátých letech
4
/
128
Prohlédnout znovu
Jak se vyvíjely hodnoty aerodynamického odporu? Vzduch řezali už průkopníci ve čtyřicátých letech
Ilustrační foto
|
auto.cz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků