Jak se vyvíjely hodnoty aerodynamického odporu? Vzduch řezali už průkopníci ve čtyřicátých letech
6
/
128
Prohlédnout znovu
Jak se vyvíjely hodnoty aerodynamického odporu? Vzduch řezali už průkopníci ve čtyřicátých letech
Ilustrační foto
|
auto.cz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz