Jak se vyvíjely hodnoty aerodynamického odporu? Vzduch řezali už průkopníci ve čtyřicátých letech
56
/
128
Prohlédnout znovu
Jak se vyvíjely hodnoty aerodynamického odporu? Vzduch řezali už průkopníci ve čtyřicátých letech
Ilustrační foto
|
auto.cz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech