Jak se vyvíjely hodnoty aerodynamického odporu? Vzduch řezali už průkopníci ve čtyřicátých letech
60
/
128
Prohlédnout znovu
Jak se vyvíjely hodnoty aerodynamického odporu? Vzduch řezali už průkopníci ve čtyřicátých letech
Ilustrační foto
|
auto.cz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Saab 92 Prototype (UrSaab) (1947)
|
acz
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Alfa Romeo Giulia T.I. (1962–1967)
|
WheelsAge.org
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Citroën GS (1970)
|
acz
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Audi 100 (C1) (1968)
|
Audi
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
Opel Calibra Turbo 4×4 (1992–1994)
|
acz
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
GM EV1
|
GM
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Honda Insight (2000)
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Audi A2
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Volkswagen XL1
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Tesla S
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing