Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
1
/
9
Prohlédnout znovu
Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
Jak se žije armádnímu řidiči v Afghánistánu: Řidič, co má štěstí
|
acz
Pracoviště řidiče je účelové, ale uklizené. V případě najetí na minu nebo nástražný systém může jakýkoli volný předmět vážně poranit.
|
acz
Zadní část auta slouží k relativně pohodlné přepravě až šestičlenného týmu. Nahoře prosvítá vstup do věže kulometčíka.
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Internatonal maxxpro je jen jedním z vozidel používaných českou armádou v Afghánistánu. Na základně potkáte také land rovery, speciální iveka i tatry.
|
acz
Abarth
|
acz
0Rozcestník, který si naši vojáci postavili v Afghánistánu, ukazuje do Bechyně 4739 km. Vy to máte k reportáži o Bechyňském mostě podstatně blíž: nalistujte stranu 35.
|
acz
Věk 32 let, ženatý, syn. Technik 3. výsadkové roty 43. výsadkového praporu Chrudim. Absolvoval celkem šest misí v Bosně, Kosovu a Afghánistánu.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků