Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry

10/14
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry
    Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Barvu stříká vysokotlaký systém bez přítomnosti vzduchu. Za tryskou je umístěna druhá, která aplikuje refl exní balotinu.
    Barvu stříká vysokotlaký systém bez přítomnosti vzduchu. Za tryskou je umístěna druhá, která aplikuje refl exní balotinu.| Zdroj: acz
  • Pracoviště řidiče není nijak komfortní. Šofér má ale vše dobře po ruce, včetně počítače, kterým se řídí nástřik. Stroj ve fi rmě funguje už deset let, a je to na něm znát.
    Pracoviště řidiče není nijak komfortní. Šofér má ale vše dobře po ruce, včetně počítače, kterým se řídí nástřik. Stroj ve fi rmě funguje už deset let, a je to na něm znát.| Zdroj: acz
  • V projektu je jasně napsáno, jak má být úsek nastříkán. Také jsou v něm zaneseny normy, podle kterých se musí obsluha stroje řídit.
    V projektu je jasně napsáno, jak má být úsek nastříkán. Také jsou v něm zaneseny normy, podle kterých se musí obsluha stroje řídit.| Zdroj: acz
  • Aby byly pruhy dobře viditelné i v noci, stříká se zároveň s barvou i takzvaná balotina, tedy miniaturní skleněné kuličky.
    Aby byly pruhy dobře viditelné i v noci, stříká se zároveň s barvou i takzvaná balotina, tedy miniaturní skleněné kuličky.| Zdroj: acz
  • Trassar s sebou vozí čtveřici nádrží. Dvě jsou na balotinu, dvě na barvu (na snímku)
    Trassar s sebou vozí čtveřici nádrží. Dvě jsou na balotinu, dvě na barvu (na snímku)| Zdroj: acz
  • K rozvržení čar slouží staré horolezecké lano. To přesně ukáže, jak bude pruh zakřivený.
    K rozvržení čar slouží staré horolezecké lano. To přesně ukáže, jak bude pruh zakřivený.| Zdroj: acz
  • Zapomenout se nesmí ani na rozměření komunikace pásmem.
    Zapomenout se nesmí ani na rozměření komunikace pásmem.| Zdroj: acz
  • Dělník pak jde po trase, kterou vyměřilo lano, a tečkuje. Trassar pak body spojí.
    Dělník pak jde po trase, kterou vyměřilo lano, a tečkuje. Trassar pak body spojí.| Zdroj: acz
  • Vozítko se musí před jízdou zkontrolovat a návodná tyč seřídit do roviny s tryskou.
    Vozítko se musí před jízdou zkontrolovat a návodná tyč seřídit do roviny s tryskou.| Zdroj: acz
  • Pak už stačí jen vyjet. Ze zadní rampy se sází kužely.
    Pak už stačí jen vyjet. Ze zadní rampy se sází kužely.| Zdroj: acz
  • Obrazce se stříkají ruční tryskou podle šablony. Balotina se pak jednoduše přihodí ručně.
    Obrazce se stříkají ruční tryskou podle šablony. Balotina se pak jednoduše přihodí ručně.| Zdroj: acz
  • Trassar 131 Airless
    Trassar 131 Airless| Zdroj: acz
Jak se žije kreslíři silnic: Ten, co dělá čáry
Abarth
Barvu stříká vysokotlaký systém bez přítomnosti vzduchu. Za tryskou je umístěna druhá, která aplikuje refl exní balotinu.
Pracoviště řidiče není nijak komfortní. Šofér má ale vše dobře po ruce, včetně počítače, kterým se řídí nástřik. Stroj ve fi rmě funguje už deset let, a je to na něm znát.
V projektu je jasně napsáno, jak má být úsek nastříkán. Také jsou v něm zaneseny normy, podle kterých se musí obsluha stroje řídit.
Aby byly pruhy dobře viditelné i v noci, stříká se zároveň s barvou i takzvaná balotina, tedy miniaturní skleněné kuličky.
Trassar s sebou vozí čtveřici nádrží. Dvě jsou na balotinu, dvě na barvu (na snímku)
K rozvržení čar slouží staré horolezecké lano. To přesně ukáže, jak bude pruh zakřivený.
Zapomenout se nesmí ani na rozměření komunikace pásmem.
Dělník pak jde po trase, kterou vyměřilo lano, a tečkuje. Trassar pak body spojí.
Vozítko se musí před jízdou zkontrolovat a návodná tyč seřídit do roviny s tryskou.
Pak už stačí jen vyjet. Ze zadní rampy se sází kužely.
Obrazce se stříkají ruční tryskou podle šablony. Balotina se pak jednoduše přihodí ručně.
Trassar 131 Airless