Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
25
/
29
Prohlédnout znovu
Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
|
acz
František se nám svěřuje, že každý ročník objíždí všechny tuzemské ligové trávníky a porovnává jejich kvalitu
|
acz
Za hráče, jenž si nejvíce stěžuje na kvalitu povrchu, platí podle dukelského odchovance jednoznačně útočník Jan Holenda
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Na to, že ještě nezačalo jaro, vypadá vyhřívaný pažit výborně
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Čtyřicetiletý František působí v armádním klubu již šestou sezonu. Za tu dobu prý neřešil se sekačkou žádný vážnější problém.
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Pravý pedál slouží k jízdě dopředu, ale i couvání. Nejvyšší tempo zpátečky dosahuje 3,7 kilometru za hodinu.
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Sečení se spouští pákou pod volantem. Pokud ovšem řidič sleze ze stroje, senzory na sedačce ho ihned vypnou.
|
acz
Jacobsen Tri-King 1900D
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane