Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
8
/
29
Prohlédnout znovu
Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
|
acz
František se nám svěřuje, že každý ročník objíždí všechny tuzemské ligové trávníky a porovnává jejich kvalitu
|
acz
Za hráče, jenž si nejvíce stěžuje na kvalitu povrchu, platí podle dukelského odchovance jednoznačně útočník Jan Holenda
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Na to, že ještě nezačalo jaro, vypadá vyhřívaný pažit výborně
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Čtyřicetiletý František působí v armádním klubu již šestou sezonu. Za tu dobu prý neřešil se sekačkou žádný vážnější problém.
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Pravý pedál slouží k jízdě dopředu, ale i couvání. Nejvyšší tempo zpátečky dosahuje 3,7 kilometru za hodinu.
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Sečení se spouští pákou pod volantem. Pokud ovšem řidič sleze ze stroje, senzory na sedačce ho ihned vypnou.
|
acz
Jacobsen Tri-King 1900D
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?