Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
10
/
29
Prohlédnout znovu
Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
Jak se žije ligovému trávníkáři: Prohry? Ty jdou vždycky za mnou
|
acz
František se nám svěřuje, že každý ročník objíždí všechny tuzemské ligové trávníky a porovnává jejich kvalitu
|
acz
Za hráče, jenž si nejvíce stěžuje na kvalitu povrchu, platí podle dukelského odchovance jednoznačně útočník Jan Holenda
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Na to, že ještě nezačalo jaro, vypadá vyhřívaný pažit výborně
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Čtyřicetiletý František působí v armádním klubu již šestou sezonu. Za tu dobu prý neřešil se sekačkou žádný vážnější problém.
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Pravý pedál slouží k jízdě dopředu, ale i couvání. Nejvyšší tempo zpátečky dosahuje 3,7 kilometru za hodinu.
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Jak se žije ligovému trávníkáři
|
acz
Sečení se spouští pákou pod volantem. Pokud ovšem řidič sleze ze stroje, senzory na sedačce ho ihned vypnou.
|
acz
Jacobsen Tri-King 1900D
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Po sekání je třeba trávník ještě zválcovat. To zabere Urešovi zhruba dalších šedesát minut.
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší