Jak ve Vrchlabí vyrábějí převodovky: Roboty tady lidi nikdy nenahradí

11/10
Zavřít
  • Automobilový závod ve Vrchlabí
    Automobilový závod ve Vrchlabí| Zdroj: Škoda
  • Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
    Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.| Zdroj: Škoda
  • Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
    Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.| Zdroj: Škoda
  • Automobilový závod ve Vrchlabí
    Automobilový závod ve Vrchlabí| Zdroj: Škoda
  • Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
    Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota| Zdroj: Škoda
  • Automobilový závod ve Vrchlabí
    Automobilový závod ve Vrchlabí| Zdroj: Škoda
  • Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
    Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému| Zdroj: Škoda
  • Vrchlabí je spojeno hlavně s typem 1203. V letech 1695-1981 jich vyrobili 69 727 kusů.
    Vrchlabí je spojeno hlavně s typem 1203. V letech 1695-1981 jich vyrobili 69 727 kusů.| Zdroj: Škoda
  • Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
    Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut| Zdroj: Škoda
  • Automobilový závod ve Vrchlabí
    Automobilový závod ve Vrchlabí| Zdroj: Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
Automobilový závod ve Vrchlabí
Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
Automobilový závod ve Vrchlabí
Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
Vrchlabí je spojeno hlavně s typem 1203. V letech 1695-1981 jich vyrobili 69 727 kusů.
Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
Automobilový závod ve Vrchlabí