Jak ve Vrchlabí vyrábějí převodovky: Roboty tady lidi nikdy nenahradí
9
/
10
Prohlédnout znovu
Jak ve Vrchlabí vyrábějí převodovky: Roboty tady lidi nikdy nenahradí
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Robot vydává za jízdy hudbu, aby na sebe upozornil. Denně projede stejnou trasu 120krát, celkem 35 km.
|
Škoda
Výrobně náročný kužel diferenciálu dorazí hotový od německého dodavatele. Ale až ve Vrchlabí se snýtuje s neobrobeným kolem, na kterém se teprve poté vyfrézují zuby. Pokud by se to udělalo dřív, nebyla by zaručena absolutní středová souosost obou dílů.
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Automatická dvouspojková převodovka má v sobě mnoho citlivé mechatroniky, proto se ve výrobě musí udržovat absolutní čistota
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Linka zkušebního stavu je zcela bezobslužná, člověka přivolá až v případě odhaleného problému
|
Škoda
Vrchlabí je spojeno hlavně s typem 1203. V letech 1695-1981 jich vyrobili 69 727 kusů.
|
Škoda
Továrna leží v bezprostřední blízkosti Krkonošského národního parku a těžko uvěřit, že odsud ještě před pár lety vyjížděly denně stovky nových aut
|
Škoda
Automobilový závod ve Vrchlabí
|
Škoda
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?