Jak vznikají motory V12 pro Pagani Utopia? Podívejte se!

40/60
Zavřít
  • Michael Kübler, jediný muž u AMG, který staví dvanáctiválce
    Michael Kübler, jediný muž u AMG, který staví dvanáctiválce| Zdroj: Auto Bild
  • Montáž čtyřválce M139
    Montáž čtyřválce M139| Zdroj: Auto Bild
  • Zkouší se každý motor, a to tzv. za studena. Elektromotor otáčí klikovým hřídelem, čímž uvádí do pohybu vnitřní části jednotky. Senzory a mikrofony měří akustiku a vibrace. V AMG ale pracují i horké zkušební stolice: používají se u náhodně vybraných motorů, aby potvrdily výsledky studených zkoušek. Výjimkou je opět V12.
    Zkouší se každý motor, a to tzv. za studena. Elektromotor otáčí klikovým hřídelem, čímž uvádí do pohybu vnitřní části jednotky. Senzory a mikrofony měří akustiku a vibrace. V AMG ale pracují i horké zkušební stolice: používají se u náhodně vybraných motorů, aby potvrdily výsledky studených zkoušek. Výjimkou je opět V12.| Zdroj: Auto Bild
  • Stěna se jmény techniků, kteří dělají motory. Nahoře je vidět řádka černých plaket, ta patří třinácti specialistům, kteří vedle běžné produkce montují i jednotky pro vozy Black Series.
    Stěna se jmény techniků, kteří dělají motory. Nahoře je vidět řádka černých plaket, ta patří třinácti specialistům, kteří vedle běžné produkce montují i jednotky pro vozy Black Series.| Zdroj: Auto Bild
  • Práce na šestilitrovém motoru zabere zhruba týden, na místo musí zamířit asi 800 různých komponentů
    Práce na šestilitrovém motoru zabere zhruba týden, na místo musí zamířit asi 800 různých komponentů| Zdroj: Auto Bild
  • Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
    Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia| Zdroj: Auto Bild
  • Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
    Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia| Zdroj: Auto Bild
  • Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
    Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia| Zdroj: Auto Bild
  • Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
    Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia| Zdroj: Auto Bild
  • Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
    Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia| Zdroj: Auto Bild
  • Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
    Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia| Zdroj: Auto Bild
  • V12 je relativně klidná práce. Sestavovači čtyř- a osmiválcových motorů se musejí ohánět znatelně více.
    V12 je relativně klidná práce. Sestavovači čtyř- a osmiválcových motorů se musejí ohánět znatelně více.| Zdroj: Auto Bild
  • Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
    Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia| Zdroj: Auto Bild
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Ve vozech Pagani se Kübler pouze několikrát svezl, koneckonců kupé Utopia na snímku stojí 3,8 milionu eur. Sám vlastní AMG GT 63 a touží po CLK GTR.
    Ve vozech Pagani se Kübler pouze několikrát svezl, koneckonců kupé Utopia na snímku stojí 3,8 milionu eur. Sám vlastní AMG GT 63 a touží po CLK GTR.| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Utopia
    Pagani Utopia| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo: zde má V12 celých 900 koní
    Pagani Huayra R Evo: zde má V12 celých 900 koní| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Motor M158 má 864 koní
    Motor M158 má 864 koní| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Huayra R Evo
    Pagani Huayra R Evo| Zdroj: Pagani
  • Pagani Imola Roadster
    Pagani Imola Roadster| Zdroj: Pagani
  • Pagani Imola Roadster
    Pagani Imola Roadster| Zdroj: Pagani
  • Pagani Imola Roadster
    Pagani Imola Roadster| Zdroj: Pagani
  • Pagani Imola Roadster
    Pagani Imola Roadster| Zdroj: Pagani
  • Pagani Imola Roadster
    Pagani Imola Roadster| Zdroj: Pagani
  • Pagani Imola Roadster
    Pagani Imola Roadster| Zdroj: Pagani
  • Pagani Imola Roadster
    Pagani Imola Roadster| Zdroj: Pagani
  • Pagani Imola Roadster
    Pagani Imola Roadster| Zdroj: Pagani
Michael Kübler, jediný muž u AMG, který staví dvanáctiválce
Montáž čtyřválce M139
Zkouší se každý motor, a to tzv. za studena. Elektromotor otáčí klikovým hřídelem, čímž uvádí do pohybu vnitřní části jednotky. Senzory a mikrofony měří akustiku a vibrace. V AMG ale pracují i horké zkušební stolice: používají se u náhodně vybraných motorů, aby potvrdily výsledky studených zkoušek. Výjimkou je opět V12.
Stěna se jmény techniků, kteří dělají motory. Nahoře je vidět řádka černých plaket, ta patří třinácti specialistům, kteří vedle běžné produkce montují i jednotky pro vozy Black Series.
Práce na šestilitrovém motoru zabere zhruba týden, na místo musí zamířit asi 800 různých komponentů
Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
V12 je relativně klidná práce. Sestavovači čtyř- a osmiválcových motorů se musejí ohánět znatelně více.
Kompletace motoru Mercedes-AMG V12 (M158) pro Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Ve vozech Pagani se Kübler pouze několikrát svezl, koneckonců kupé Utopia na snímku stojí 3,8 milionu eur. Sám vlastní AMG GT 63 a touží po CLK GTR.
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Utopia
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo: zde má V12 celých 900 koní
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Motor M158 má 864 koní
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Huayra R Evo
Pagani Imola Roadster
Pagani Imola Roadster
Pagani Imola Roadster
Pagani Imola Roadster
Pagani Imola Roadster
Pagani Imola Roadster
Pagani Imola Roadster
Pagani Imola Roadster