Jezdili jsme prezidentským speciálem BMW po Havlovi: Láska a silný motor vítězí
14
/
36
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme prezidentským speciálem BMW po Havlovi: Láska a silný motor vítězí
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rozlehlý interiér s pohodlnými křesly je ve špičkovém stavu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Odjištěním patrony pyrotechnického systému se v mezních situacích odpálí čelní sklo, aby se posádka mohla dostat ven
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jediné okno, které lze do půlky stáhnout, se nachází u řidiče. Přičemž všechna jsou vybavena balisticky odolným sklem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sytě červený vůz pohání benzinový dvanáctiválec s výkonem 220 kilowattů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Václav Havel
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Václav Havel prý nejčastěji v autě poslouchal skupinu Rolling Stones, s jejímiž členy se setkal také osobně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu