Jezdili jsme prezidentským speciálem BMW po Havlovi: Láska a silný motor vítězí
22
/
36
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme prezidentským speciálem BMW po Havlovi: Láska a silný motor vítězí
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rozlehlý interiér s pohodlnými křesly je ve špičkovém stavu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Odjištěním patrony pyrotechnického systému se v mezních situacích odpálí čelní sklo, aby se posádka mohla dostat ven
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jediné okno, které lze do půlky stáhnout, se nachází u řidiče. Přičemž všechna jsou vybavena balisticky odolným sklem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sytě červený vůz pohání benzinový dvanáctiválec s výkonem 220 kilowattů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Václav Havel
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Václav Havel prý nejčastěji v autě poslouchal skupinu Rolling Stones, s jejímiž členy se setkal také osobně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Audi Q8 50 TDI quattro – Má vůbec nějakou chybu? My nic nenašli
Právě dnes má VW Golf 50 let! Prodalo se přes 37 milionů kusů
Safari rallye po 1. etapě: Rovanperä vyhrál všechny erzety a má minutu náskok
Levná auta s tažným zařízením na UlovAuto.cz
Dálniční (ne)limity v Německu aneb Ráj neomezené rychlosti. Víte, jak to začalo?
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008