Jezdili jsme prezidentským speciálem BMW po Havlovi: Láska a silný motor vítězí
10
/
36
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme prezidentským speciálem BMW po Havlovi: Láska a silný motor vítězí
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rozlehlý interiér s pohodlnými křesly je ve špičkovém stavu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Odjištěním patrony pyrotechnického systému se v mezních situacích odpálí čelní sklo, aby se posádka mohla dostat ven
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jediné okno, které lze do půlky stáhnout, se nachází u řidiče. Přičemž všechna jsou vybavena balisticky odolným sklem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sytě červený vůz pohání benzinový dvanáctiválec s výkonem 220 kilowattů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW 750iL
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Václav Havel
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Václav Havel prý nejčastěji v autě poslouchal skupinu Rolling Stones, s jejímiž členy se setkal také osobně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane