Jezdili jsme speciální octavií s pěti koly: K čemu slouží kolečko navíc?
4
/
31
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme speciální octavií s pěti koly: K čemu slouží kolečko navíc?
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Praporčík Marek Lamač vyráží s Romčou na provozní měření i několikrát za den
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pro všechna auta pohybující se po ploše je předepsána jasně viditelná barva karoserie, nebo alespoň doplňky
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dvoukilometrová hlavní dráha je rozdělena do tří úseků, které musí měřicí vůz projet oběma směry po obou stranách
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Rameno s měřicím kolem je uchyceno k zadní tuhé nápravě
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Při jízdě mimo letiště musí být měřicí páté kolo zdvihnuto nad úroveň terénu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
V transportním režimu je světlá výška auta jen 80 mm
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ke kalibraci měření slouží speciální saně s digitálním měřidlem tahu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Dřív se používaly k měření vozíky s tuhou nápravou tažené po ploše za auty
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Měřič adheze ASFT Škoda Octavia CFME (Romča)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice