Na přístrojové desce je nejpodstatnější červené tlačítko úplně vlevo. Když se rozsvítí, znamená to, že má pilot ihned zastavit a opustit formuli.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Tým CULS Prague Formula Racing již pracuje na novém monopostu pro sezonu 2019. S ním se znovu pokusí udržet mezi nejlepší stovkou univerzitních stájí na celém světě.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Ihned po dokončení jízdy, ještě s návalem adrenalinu v krvi. Přežil jsem, formule taky. Takže převládají pouze pozitivní pocity.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Ihned po dokončení jízdy, ještě s návalem adrenalinu v krvi. Přežil jsem, formule taky. Takže převládají pouze pozitivní pocity.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Tříválcový motor Triumph Daytona s kompaktními rozměry funguje podle techniků z České zemědělské univerzity spolehlivě|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Flying Potato|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Simon Kovačič (vlevo) spolu s Vítem Šulcem vysvětlují fungování vozu. Upozorňují především na složitější rozjezdy a větší citlivost při zatáčení.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš