Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
17
/
23
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
|
acz
Servisní interval 40 000 km pro výměnu oleje se jeví jako extrémně dlouhý
|
acz
Přístrojová deska Citanu vykazuje znaky stuttgartského výrobce
|
acz
Pět stupňů pro slabší turbodiesely 55 a 66 kW má stačit, šestistupňové převodovky s motory 111 CDI/81 kW a zážehovou dvanáctistovku 112/84 kW budou k mání od léta 2013
|
acz
Páčky pod volantem dobře známe například z modelu Vito/ Viano
|
acz
Rukojeť parkovací brzdy včetně vypínání parkovacích senzorů zůstalo z partnerského modelu
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
Citan je svými rozměry a skladností nákladového prostoru stavěný do města
|
acz
Zkoušené vozy byly naložené pečlivě ukotveným nákladem
|
acz
Výškově stavitelné plato zavazadlového prostoru tvoří velmi praktický doplněk
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
Kapota na plynové vzpěře nás potěšila
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
mercedesbenz profi
|
acz
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5