Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda

4/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
    Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda| Zdroj: acz
  • Servisní interval 40 000 km pro výměnu oleje se jeví jako extrémně dlouhý
    Servisní interval 40 000 km pro výměnu oleje se jeví jako extrémně dlouhý| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska Citanu vykazuje znaky stuttgartského výrobce
    Přístrojová deska Citanu vykazuje znaky stuttgartského výrobce| Zdroj: acz
  • Pět stupňů pro slabší turbodiesely 55 a 66 kW má stačit, šestistupňové převodovky s motory 111 CDI/81 kW a zážehovou dvanáctistovku 112/84 kW budou k mání od léta 2013
    Pět stupňů pro slabší turbodiesely 55 a 66 kW má stačit, šestistupňové převodovky s motory 111 CDI/81 kW a zážehovou dvanáctistovku 112/84 kW budou k mání od léta 2013| Zdroj: acz
  • Páčky pod volantem dobře známe například z modelu Vito/ Viano
    Páčky pod volantem dobře známe například z modelu Vito/ Viano| Zdroj: acz
  • Rukojeť parkovací brzdy včetně vypínání parkovacích senzorů zůstalo z partnerského modelu
    Rukojeť parkovací brzdy včetně vypínání parkovacích senzorů zůstalo z partnerského modelu| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • Citan je svými rozměry a skladností nákladového prostoru stavěný do města
    Citan je svými rozměry a skladností nákladového prostoru stavěný do města| Zdroj: acz
  • Zkoušené vozy byly naložené pečlivě ukotveným nákladem
    Zkoušené vozy byly naložené pečlivě ukotveným nákladem| Zdroj: acz
  • Výškově stavitelné plato zavazadlového prostoru tvoří velmi praktický doplněk
    Výškově stavitelné plato zavazadlového prostoru tvoří velmi praktický doplněk| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • Kapota na plynové vzpěře nás potěšila
    Kapota na plynové vzpěře nás potěšila| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi
    mercedesbenz profi| Zdroj: acz
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citan - Pohoda
Servisní interval 40 000 km pro výměnu oleje se jeví jako extrémně dlouhý
Přístrojová deska Citanu vykazuje znaky stuttgartského výrobce
Pět stupňů pro slabší turbodiesely 55 a 66 kW má stačit, šestistupňové převodovky s motory 111 CDI/81 kW a zážehovou dvanáctistovku 112/84 kW budou k mání od léta 2013
Páčky pod volantem dobře známe například z modelu Vito/ Viano
Rukojeť parkovací brzdy včetně vypínání parkovacích senzorů zůstalo z partnerského modelu
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
Citan je svými rozměry a skladností nákladového prostoru stavěný do města
Zkoušené vozy byly naložené pečlivě ukotveným nákladem
Výškově stavitelné plato zavazadlového prostoru tvoří velmi praktický doplněk
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
Kapota na plynové vzpěře nás potěšila
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi
mercedesbenz profi