Jízdní dojmy: Renault Trucks C a K - Skupina odolných|
Zdroj: acz
Na přístrojové desce se mimo jiné zobrazoval zvolený počet otáček motoru a aktuální systém pohonu|
Zdroj: acz
Jednoduché vyndání tlačítkových modulů usnadňuje případné servisní úkony|
Zdroj: acz
Verzi Xtrem jsme vyzkoušeli s přímo řazenou dvanáctistupňovou převodovkou. Při rozjíždění se v prudkém stoupání přišel vhod plíživý převod C.|
Zdroj: acz
Režim Off-road robotizované převodovky tvoří standard všech nových stavebních vozidel. Uzávěrky diferenciálů se snadno zapínají kolečkem.|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Odlehčené provedení domíchávače betonu s jedenáctilitrovým motorem DTI 11 430, znakem náprav 8x4, motorovou brzdou a retardérem Voith dosahovalo pohotovostní hmotnosti podvozku pouhých 9176 kg|
Zdroj: acz
S tahačem řady K jsme z kamenolomu vyjeli na silniční okruh. Pohodlí bylo velmi slušné.|
Zdroj: acz
Odolnost rámu i druhé přední nápravy prokazovalo přejíždění ostrých zlomů terénu|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Renault|
Zdroj: acz
Budka může být doplněna madly a schůdky pro kontrolu nákladu|
Zdroj: acz
Budka může být doplněna madly a schůdky pro kontrolu nákladu|
Zdroj: acz
V nabídce se také nachází couvací kamera|
Zdroj: acz
Obě zadní nápravy lehké verze Xload používaly dvojitou montáž kol|
Zdroj: acz
Pružné úchyty posledního schodu byly do náročného terénu potřebné|
Zdroj: acz
Masivní přední náprava včetně mohutných stabilizátorů dává lehčímu typu C předpoklad dlouhé životnosti|
Zdroj: acz