Jízdní dojmy: Renault Trucks C a K - Skupina odolných

30/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jízdní dojmy: Renault Trucks C a K - Skupina odolných
    Jízdní dojmy: Renault Trucks C a K - Skupina odolných| Zdroj: acz
  • Na přístrojové desce se mimo jiné zobrazoval zvolený počet otáček motoru a aktuální systém pohonu
    Na přístrojové desce se mimo jiné zobrazoval zvolený počet otáček motoru a aktuální systém pohonu| Zdroj: acz
  • Jednoduché vyndání tlačítkových modulů usnadňuje případné servisní úkony
    Jednoduché vyndání tlačítkových modulů usnadňuje případné servisní úkony| Zdroj: acz
  • Verzi Xtrem jsme vyzkoušeli s přímo řazenou dvanáctistupňovou převodovkou. Při rozjíždění se v prudkém stoupání přišel vhod plíživý převod C.
    Verzi Xtrem jsme vyzkoušeli s přímo řazenou dvanáctistupňovou převodovkou. Při rozjíždění se v prudkém stoupání přišel vhod plíživý převod C.| Zdroj: acz
  • Režim Off-road robotizované převodovky tvoří standard všech nových stavebních vozidel. Uzávěrky diferenciálů se snadno zapínají kolečkem.
    Režim Off-road robotizované převodovky tvoří standard všech nových stavebních vozidel. Uzávěrky diferenciálů se snadno zapínají kolečkem.| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Odlehčené provedení domíchávače betonu s jedenáctilitrovým motorem DTI 11 430, znakem náprav 8x4, motorovou brzdou a retardérem Voith dosahovalo pohotovostní hmotnosti podvozku pouhých 9176 kg
    Odlehčené provedení domíchávače betonu s jedenáctilitrovým motorem DTI 11 430, znakem náprav 8x4, motorovou brzdou a retardérem Voith dosahovalo pohotovostní hmotnosti podvozku pouhých 9176 kg| Zdroj: acz
  • S tahačem řady K jsme z kamenolomu vyjeli na silniční okruh. Pohodlí bylo velmi slušné.
    S tahačem řady K jsme z kamenolomu vyjeli na silniční okruh. Pohodlí bylo velmi slušné.| Zdroj: acz
  • Odolnost rámu i druhé přední nápravy prokazovalo přejíždění ostrých zlomů terénu
    Odolnost rámu i druhé přední nápravy prokazovalo přejíždění ostrých zlomů terénu| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Budka může být doplněna madly a schůdky pro kontrolu nákladu
    Budka může být doplněna madly a schůdky pro kontrolu nákladu| Zdroj: acz
  • Budka může být doplněna madly a schůdky pro kontrolu nákladu
    Budka může být doplněna madly a schůdky pro kontrolu nákladu| Zdroj: acz
  • V nabídce se také nachází couvací kamera
    V nabídce se také nachází couvací kamera| Zdroj: acz
  • Obě zadní nápravy lehké verze Xload používaly dvojitou montáž kol
    Obě zadní nápravy lehké verze Xload používaly dvojitou montáž kol| Zdroj: acz
  • Pružné úchyty posledního schodu byly do náročného terénu potřebné
    Pružné úchyty posledního schodu byly do náročného terénu potřebné| Zdroj: acz
  • Masivní přední náprava včetně mohutných stabilizátorů dává lehčímu typu C předpoklad dlouhé životnosti
    Masivní přední náprava včetně mohutných stabilizátorů dává lehčímu typu C předpoklad dlouhé životnosti| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
Jízdní dojmy: Renault Trucks C a K - Skupina odolných
Na přístrojové desce se mimo jiné zobrazoval zvolený počet otáček motoru a aktuální systém pohonu
Jednoduché vyndání tlačítkových modulů usnadňuje případné servisní úkony
Verzi Xtrem jsme vyzkoušeli s přímo řazenou dvanáctistupňovou převodovkou. Při rozjíždění se v prudkém stoupání přišel vhod plíživý převod C.
Režim Off-road robotizované převodovky tvoří standard všech nových stavebních vozidel. Uzávěrky diferenciálů se snadno zapínají kolečkem.
Renault
Renault
Odlehčené provedení domíchávače betonu s jedenáctilitrovým motorem DTI 11 430, znakem náprav 8x4, motorovou brzdou a retardérem Voith dosahovalo pohotovostní hmotnosti podvozku pouhých 9176 kg
S tahačem řady K jsme z kamenolomu vyjeli na silniční okruh. Pohodlí bylo velmi slušné.
Odolnost rámu i druhé přední nápravy prokazovalo přejíždění ostrých zlomů terénu
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Budka může být doplněna madly a schůdky pro kontrolu nákladu
Budka může být doplněna madly a schůdky pro kontrolu nákladu
V nabídce se také nachází couvací kamera
Obě zadní nápravy lehké verze Xload používaly dvojitou montáž kol
Pružné úchyty posledního schodu byly do náročného terénu potřebné
Masivní přední náprava včetně mohutných stabilizátorů dává lehčímu typu C předpoklad dlouhé životnosti
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault