Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
3
/
35
Přehled fotografií
Zavřít
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
|
Zdroj: acz
Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h
|
Zdroj: acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
Zdroj: acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
Zdroj: acz
Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh
|
Zdroj: acz
Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Renault
|
Zdroj: acz
Zavřít