Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné

22/35
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
    Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné| Zdroj: acz
  • Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h
    Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h| Zdroj: acz
  • Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
    Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru| Zdroj: acz
  • Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
    Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru| Zdroj: acz
  • Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh
    Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh| Zdroj: acz
  • Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty
    Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat
    Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky
    Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor
    Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh
Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty
Renault
Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Renault
Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor
Renault
Renault
Renault
Renault