Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
12
/
61
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
acz
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
|
acz
Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.
|
acz
Ve dvoumístném interiéru není místa nazbyt. Oceňujeme skvělý výhled přes tenké sloupky a nízkou palubní desku.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Z osmi dostupných barev mělo naše NSX nejčervenější červenou. Jmenuje se příznačně Curva red.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Plaketa pod zadním sklem hlásí výrobní číslo #0000, jde tedy o předprodukční exemplář se značným sběratelským potenciálem
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Honda NSX
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků