Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Co se změnilo s faceliftem?
6
/
52
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Co se změnilo s faceliftem?
Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Co se změnilo s faceliftem?
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Atmosférický motor 2,4 l pracuje většinou v neslyšně nízkých otáčkách. Díky proměnnému časování může střídat Ottův a Atkinsonův cyklus.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Černá maska s hrubou texturou bude výsadou hybridu. Motivy nových diodových světlometů navazují na výrazné stříbrné orámování přídě.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Po vybití elektřiny ze zásuvky se spotřeba nejčastěji pohybuje kolem osmi litrů, což na velikost outlanderu není špatné
|
acz
Kufr hybridu se kvůli elektrické čtyřkolce zmenšil ze standardních 667 na 451 litrů. Zapomenout musíme i na sedmimístnou verzi.
|
acz
Outlander je stále jediný plug-in hybrid na trhu, který lze nabíjet i ze stejnosměrných rychlonabíječek. Ty ale u nás přibývají jen pomalu.
|
acz
Akumulátor 13,8 kWh je schovaný pod podlahou, která je v zadní části mírně zvýšená. Pro pohon předních i zadních kol slouží samostatné elektromotory.
|
acz
Kolaps přenosové sítě? Nejen v Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Co (ne)dělat, když chcete v nové práci zapadnout do týmu?