Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Král dvojí krve
3
/
37
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Král dvojí krve
Jízdní dojmy s Mitsubishi Outlander PHEV: Král dvojí krve
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Pádla pod volantem slouží u Outlanderu PHEV k nastavení intenzity rekuperace při zpomalování, o čemž vás informuje písmeno B (0 až 5) na displeji palubního počítače
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Místo otáčkoměru je ukazatel spotřeby elektřiny, výkonu motoru a dobíjení
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV zvládlo cestu do rakouského Kaprunu s akumulátory nabitými na 82 % za 7,4 l/100 km.
|
acz
S plnou kapacitou dosáhlo na cestě zpět průměru 7,3 l/100 km.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Pádla pod volantem slouží u Outlanderu PHEV k nastavení intenzity rekuperace při zpomalování, o čemž vás informuje písmeno B (0 až 5) na displeji palubního počítače
|
acz
Tlačítky u voliče převodovky zapnete čistě elektrický režim (EV) nebo si udržíte kapacitu akumulátorů na později (Save CHRG).
|
acz
Přepínat můžete také systém pohonu všech kol.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Srdcem plug-in hybridu v Outlanderu PHEV je nově benzinový čtyřválec 2,4 l pracující v Atkinsonově cyklu s výkonem 99 kW
|
acz
Rychlonabíjecí stanice, kterých je v Rakousku mnohem více než u nás, ale potřebujete na ně místní čipy, jsme museli hledat na mobilu.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Mitsubishi podporuje Android Auto, který u nás ofi ciálně ještě nefunguje.
|
acz
Mitsubishi Outlander PHEV
|
acz
Jozef Kabaň bude zase navrhovat lidová auta. Ovšem v čínském SAIC Motor
Škoda Kodiaq 1.5 TSI stojí pod milion. A kolik dáte za plug-in hybrid?
Český tuning se nebál ničeho. Vzpomeňte s námi na křídla a mračítka!
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion