Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
6
/
50
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
Jízdní dojmy s Peugeotem 508 SW: I kombík je stále nízko nad zemí
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Nad hlavou je o 4 cm víc místa než v liftbacku. Nepraktickou vlnu uprostřed čalounění si vyžádala instalace střešního okna.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Po sklopení zadních opěradel se vytvoří prostor pro 1780 litrů nákladu. Nevznikne tím rovná plocha.
|
acz
Pod podlážku kufru se vejde dojezdové kolo dokonce o průměru 17 palců
|
acz
Nakládací hrana kufru je 63 centimetrů nad zemí. Prostor pro náklad pod roletkou je ale na kombi dost nízký – jen 50 cm.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Lampy LED s čirou optikou a tmavým podkladem vypadají šmrncovně speciálně v kombinaci s tmavým lakem karoserie
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Bezdotykové otevírání víka kufru pracuje bez výhrad. Na srovnání s redaktorem je krásně vidět nízká silueta kombíku.
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
Peugeot 508 SW
|
acz
TEST Audi Q8 50 TDI quattro – Má vůbec nějakou chybu? My nic nenašli
Právě dnes má VW Golf 50 let! Prodalo se přes 37 milionů kusů
Safari rallye po 1. etapě: Rovanperä vyhrál všechny erzety a má minutu náskok
Levná auta s tažným zařízením na UlovAuto.cz
Dálniční (ne)limity v Německu aneb Ráj neomezené rychlosti. Víte, jak to začalo?
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008