Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
15
/
37
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
Jízdní dojmy s VW e-Crafter: Tady jsou baterky na správném místě!
|
acz
Dojezd 173 km vychází z cyklu NEDC, v praxi jsme viděli čísla mezi 140 a 160 km
|
acz
K odběru energie přibyl malý ukazatel výkonu baterie, klesá hlavně v mrazech
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Kromě specifi ckých ukazatelů se v kabině nic neliší od dieselových verzí s automatem, mechanická je i parkovací brzda
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Varianta se L3H3 standardním rozvorem a výškou má i se zvýšenou podlahou vnitřní výšku přes 180 cm a nákladový prostor 10,7 m3
|
acz
Také elektromotor s 290 Nm a 100 kW pochází z e-Golfu. Ústrojí se liší jen kratším stálým převodem
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Volkswagen e-Crafter
|
acz
Ze stejnosměrné 40kW nabíječky se 80 % kapacity nabije za 45 minut
|
acz
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel