Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
1
/
30
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
|
acz
Nápis IS uprostřed signalizuje aktivní systém I-See
|
acz
Odpočiň si - tak zní rozkaz poté, co nereagujeme na první výzvu Driver Alert Supportu
|
acz
Prostornost, praktičnost a střízlivý vkus charakterizují novou kabinu FH
|
acz
Tlačítkem na straně páčky motorové brzdy zapínáme automatické podřazování a držení motoru v co nejvyšších otáčkách za účelem maximálního účinku zpomalení
|
acz
Zalomení volantu v rozsahu 15° bude za příplatek
|
acz
Zalomení volantu v rozsahu 15° bude za příplatek
|
acz
„To je místa! Přitom mám přesně dva metry,“ říká instruktor
|
acz
Díky prodlouženému nastavení volantu a možnosti zalomení sloupku se cítíme jako za volantem osobního automobilu
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Výhled šikmo vlevo je brilantní
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Mats Franzén prozrazuje, že odhalení I-Torque spojeného s dvouspojkovou převodovkou je sice z hlediska konkurenčního boje brzké, ale pro plánování dopravních společností optimálně načasované
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším