Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
14
/
30
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
Jízdní dojmy: Volvo FH/FH 16 - Prototypy
|
acz
Nápis IS uprostřed signalizuje aktivní systém I-See
|
acz
Odpočiň si - tak zní rozkaz poté, co nereagujeme na první výzvu Driver Alert Supportu
|
acz
Prostornost, praktičnost a střízlivý vkus charakterizují novou kabinu FH
|
acz
Tlačítkem na straně páčky motorové brzdy zapínáme automatické podřazování a držení motoru v co nejvyšších otáčkách za účelem maximálního účinku zpomalení
|
acz
Zalomení volantu v rozsahu 15° bude za příplatek
|
acz
Zalomení volantu v rozsahu 15° bude za příplatek
|
acz
„To je místa! Přitom mám přesně dva metry,“ říká instruktor
|
acz
Díky prodlouženému nastavení volantu a možnosti zalomení sloupku se cítíme jako za volantem osobního automobilu
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Výhled šikmo vlevo je brilantní
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Mats Franzén prozrazuje, že odhalení I-Torque spojeného s dvouspojkovou převodovkou je sice z hlediska konkurenčního boje brzké, ale pro plánování dopravních společností optimálně načasované
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing