Jízdní dojmy Volvo FL a FE: Náklad s pohodou
2
/
13
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy Volvo FL a FE: Náklad s pohodou
Jízdní dojmy Volvo FL a FE: Náklad s pohodou
|
acz
Ovladač převodovky byl stejný pro řady FL i FE s automatickou převodovkou I-Sync, šestistupňovým ústrojím Allison i I-Shiftem
|
acz
Všechna vozidla byla vybavena tlačítkem pro nucenou regeneraci filtru pevných částic. Automatizovaný I-Shift nabízel dva režimy Eco nebo Power (E/P).
|
acz
Volvo
|
acz
Manévrovatelnost s vozidly jsme zkoušeli v tzv. Town centre.
|
acz
Prokličkovat se s větší řadou FE nebylo mezi polepenými kontejnery vždy snadné
|
acz
Čtyřválec v distribučním vozidle FL si dobře poradil i s plným zatížením nákladového prostoru
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Do kabiny řady FE jsme nastupovali pouze po dvou schůdcích, což je pro pohodlí řidiče v distribučním provozu důležité
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
Volvo
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte