Kaučuk a pneumatiky: Počátky i současnost

8/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kaučuk a pneumatiky: Počátky i současnost
    Kaučuk a pneumatiky: Počátky i současnost| Zdroj: acz
  • Kaučuk a pneumatiky: Počátky i současnost
    Kaučuk a pneumatiky: Počátky i současnost| Zdroj: acz
  • Přibližně miliarda pneumatik ročně vzniká z gumy získané z kaučukovníku Hevea Brasiliensis
    Přibližně miliarda pneumatik ročně vzniká z gumy získané z kaučukovníku Hevea Brasiliensis| Zdroj: acz
  • Nejmenší z pevných damperů Caterpillar 770G potřebuje pneumatiky 18 R33. Hmotnost každé z nich se pohybuje kolem 450 kg, což znamená cca 220 kg kaučuku.
    Nejmenší z pevných damperů Caterpillar 770G potřebuje pneumatiky 18 R33. Hmotnost každé z nich se pohybuje kolem 450 kg, což znamená cca 220 kg kaučuku.| Zdroj: acz
  • Výzkum dalšího zdroje kaučuku směřuje k pampeliškám
    Výzkum dalšího zdroje kaučuku směřuje k pampeliškám| Zdroj: acz
  • Recyklace obutí slouží k částečnému pokrytí potřeby kaučuku při výrobě nových pneumatik
    Recyklace obutí slouží k částečnému pokrytí potřeby kaučuku při výrobě nových pneumatik| Zdroj: acz
  • Ve stavebním sektoru dostávají dezény i kostry obutí nejvíce do těla
    Ve stavebním sektoru dostávají dezény i kostry obutí nejvíce do těla| Zdroj: acz
Kaučuk a pneumatiky: Počátky i současnost
Kaučuk a pneumatiky: Počátky i současnost
Přibližně miliarda pneumatik ročně vzniká z gumy získané z kaučukovníku Hevea Brasiliensis
Nejmenší z pevných damperů Caterpillar 770G potřebuje pneumatiky 18 R33. Hmotnost každé z nich se pohybuje kolem 450 kg, což znamená cca 220 kg kaučuku.
Výzkum dalšího zdroje kaučuku směřuje k pampeliškám
Recyklace obutí slouží k částečnému pokrytí potřeby kaučuku při výrobě nových pneumatik
Ve stavebním sektoru dostávají dezény i kostry obutí nejvíce do těla