Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
14
/
24
Prohlédnout znovu
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S pomocí 3D tisku byla vyrobena například dokonalá kopie sání do Škody 1202, dnes už v originále nesehnatelného
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proužky na povrchu součástky jsou typickým znakem dílů vytvořeným na 3D tiskárně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pevnost součástek vytištěných z kompozitu zvyšují vyztužující vlákna kevlaru (součástka nažloutlá), karbonu (černá) nebo skla (bílá)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stříbřitý díl už prošel spékáním v peci, v porovnání s vytištěným šedým kusem se zmenšil, ale rozměry odpovídá originálu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nerezová brzdová páka motocyklu s vnitřními komorami z tiskárny má lepší vlastnosti než původní předloha odlitá z duralu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků