Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
20
/
24
Prohlédnout znovu
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S pomocí 3D tisku byla vyrobena například dokonalá kopie sání do Škody 1202, dnes už v originále nesehnatelného
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proužky na povrchu součástky jsou typickým znakem dílů vytvořeným na 3D tiskárně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pevnost součástek vytištěných z kompozitu zvyšují vyztužující vlákna kevlaru (součástka nažloutlá), karbonu (černá) nebo skla (bílá)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stříbřitý díl už prošel spékáním v peci, v porovnání s vytištěným šedým kusem se zmenšil, ale rozměry odpovídá originálu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nerezová brzdová páka motocyklu s vnitřními komorami z tiskárny má lepší vlastnosti než původní předloha odlitá z duralu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?