Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
S pomocí 3D tisku byla vyrobena například dokonalá kopie sání do Škody 1202, dnes už v originále nesehnatelného|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Proužky na povrchu součástky jsou typickým znakem dílů vytvořeným na 3D tiskárně|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pevnost součástek vytištěných z kompozitu zvyšují vyztužující vlákna kevlaru (součástka nažloutlá), karbonu (černá) nebo skla (bílá)|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Stříbřitý díl už prošel spékáním v peci, v porovnání s vytištěným šedým kusem se zmenšil, ale rozměry odpovídá originálu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Nerezová brzdová páka motocyklu s vnitřními komorami z tiskárny má lepší vlastnosti než původní předloha odlitá z duralu|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek