Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
5
/
24
Prohlédnout znovu
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S pomocí 3D tisku byla vyrobena například dokonalá kopie sání do Škody 1202, dnes už v originále nesehnatelného
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proužky na povrchu součástky jsou typickým znakem dílů vytvořeným na 3D tiskárně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pevnost součástek vytištěných z kompozitu zvyšují vyztužující vlákna kevlaru (součástka nažloutlá), karbonu (černá) nebo skla (bílá)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stříbřitý díl už prošel spékáním v peci, v porovnání s vytištěným šedým kusem se zmenšil, ale rozměry odpovídá originálu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nerezová brzdová páka motocyklu s vnitřními komorami z tiskárny má lepší vlastnosti než původní předloha odlitá z duralu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava