Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!

22/25
Přehled fotografií
Zavřít
  • Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!
    Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Čtyřleté Mitsubishi Lancer: povrchovou korozi kolem svarů zadní nápravnice ještě půjde zpomalit obroušením a konzervací.
    Čtyřleté Mitsubishi Lancer: povrchovou korozi kolem svarů zadní nápravnice ještě půjde zpomalit obroušením a konzervací.| Zdroj: acz
  • Pětiletý Opel Astra: Vůz z operativního leasingu jezdil do značkového servisu. Obáváme se, že tady už je na záchranu rámu pozdě.
    Pětiletý Opel Astra: Vůz z operativního leasingu jezdil do značkového servisu. Obáváme se, že tady už je na záchranu rámu pozdě.| Zdroj: acz
  • Plastové lišty zabrání škrábancům, drží však pod sebou vlhkost. Pravidelně kontrolujte.
    Plastové lišty zabrání škrábancům, drží však pod sebou vlhkost. Pravidelně kontrolujte.| Zdroj: acz
  • Na skrytá místa podvozku běžný uživatel nedohlédne. A bomba tiká...
    Na skrytá místa podvozku běžný uživatel nedohlédne. A bomba tiká...| Zdroj: acz
  • Hrany prahů představují technologicky složité body, navíc vystavené vnějším vlivům
    Hrany prahů představují technologicky složité body, navíc vystavené vnějším vlivům| Zdroj: acz
  • Všechny dutiny karoserie mají dole otvory pro odvádění zkondenzované vlhkosti. Zároveň se jimi dá vstřikovat konzervační vosk. Další otvory do karoserie rozhodně nevrtejte.
    Všechny dutiny karoserie mají dole otvory pro odvádění zkondenzované vlhkosti. Zároveň se jimi dá vstřikovat konzervační vosk. Další otvory do karoserie rozhodně nevrtejte.| Zdroj: acz
  • Tovární ochranný nátěr chrání podlahu Mazdy 6 jen na některých místech
    Tovární ochranný nátěr chrání podlahu Mazdy 6 jen na některých místech| Zdroj: acz
  • Rezavějící lem je třeba vyměnit, natření pomůže jen na cestu do bazaru
    Rezavějící lem je třeba vyměnit, natření pomůže jen na cestu do bazaru| Zdroj: acz
  • Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci
    Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci| Zdroj: acz
  • Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci
    Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci| Zdroj: acz
  • Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
    Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.| Zdroj: acz
  • Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
    Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.| Zdroj: acz
  • Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
    Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.| Zdroj: acz
  • Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
    Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku| Zdroj: acz
  • Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
    Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku| Zdroj: acz
  • Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
    Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku| Zdroj: acz
  • Kdo si nedá práci s odstrojením výfuku a krytů, zůstane s ochranným nátěrem na povrchu
    Kdo si nedá práci s odstrojením výfuku a krytů, zůstane s ochranným nátěrem na povrchu| Zdroj: acz
  • Teprve demontáž výfuku odhalila, že kryty pod ním už také rezaví. Když se na to přijde včas, dají se zachránit.
    Teprve demontáž výfuku odhalila, že kryty pod ním už také rezaví. Když se na to přijde včas, dají se zachránit.| Zdroj: acz
  • Na spreje z autokosmetiky zapomeňte. Nutným základem je ruční tlaková pistole.
    Na spreje z autokosmetiky zapomeňte. Nutným základem je ruční tlaková pistole.| Zdroj: acz
  • Profesionální rozstřikovací zařízení by nemělo chybět v žádné specializované dílně
    Profesionální rozstřikovací zařízení by nemělo chybět v žádné specializované dílně| Zdroj: acz
  • Na rozdíl od lemů a prahů dutiny nelze vizuálně kontrolovat. Jejich preventivní ochranu doporučujeme u všech vozů starších vozů.
    Na rozdíl od lemů a prahů dutiny nelze vizuálně kontrolovat. Jejich preventivní ochranu doporučujeme u všech vozů starších vozů.| Zdroj: acz
  • Vytékání vosku je krátce po aplikaci obvyklé a není na závadu
    Vytékání vosku je krátce po aplikaci obvyklé a není na závadu| Zdroj: acz
  • Podlaha patří ke kritickým místům mnoha starších, zejména japonských automobilů. Není od věci s preventivními nátěry začít už po třech letech.
    Podlaha patří ke kritickým místům mnoha starších, zejména japonských automobilů. Není od věci s preventivními nátěry začít už po třech letech.| Zdroj: acz
Koroze není vymýcena: Víme, jak na ni!
Abarth
Čtyřleté Mitsubishi Lancer: povrchovou korozi kolem svarů zadní nápravnice ještě půjde zpomalit obroušením a konzervací.
Pětiletý Opel Astra: Vůz z operativního leasingu jezdil do značkového servisu. Obáváme se, že tady už je na záchranu rámu pozdě.
Plastové lišty zabrání škrábancům, drží však pod sebou vlhkost. Pravidelně kontrolujte.
Na skrytá místa podvozku běžný uživatel nedohlédne. A bomba tiká...
Hrany prahů představují technologicky složité body, navíc vystavené vnějším vlivům
Všechny dutiny karoserie mají dole otvory pro odvádění zkondenzované vlhkosti. Zároveň se jimi dá vstřikovat konzervační vosk. Další otvory do karoserie rozhodně nevrtejte.
Tovární ochranný nátěr chrání podlahu Mazdy 6 jen na některých místech
Rezavějící lem je třeba vyměnit, natření pomůže jen na cestu do bazaru
Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci
Počínající koroze se opravuje snáz než pokročilá, nepodceňujte prevenci
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
Ventilační otvory jsou i ve dveřích a kapotě. Špatně umístěné však nepomohou.
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
Pro schopnost odolávat korozi je rozhodující kvalita svařování i laku
Kdo si nedá práci s odstrojením výfuku a krytů, zůstane s ochranným nátěrem na povrchu
Teprve demontáž výfuku odhalila, že kryty pod ním už také rezaví. Když se na to přijde včas, dají se zachránit.
Na spreje z autokosmetiky zapomeňte. Nutným základem je ruční tlaková pistole.
Profesionální rozstřikovací zařízení by nemělo chybět v žádné specializované dílně
Na rozdíl od lemů a prahů dutiny nelze vizuálně kontrolovat. Jejich preventivní ochranu doporučujeme u všech vozů starších vozů.
Vytékání vosku je krátce po aplikaci obvyklé a není na závadu
Podlaha patří ke kritickým místům mnoha starších, zejména japonských automobilů. Není od věci s preventivními nátěry začít už po třech letech.